Jak postupovat při reklamaci

1. Převzetí zboží od přepravce

Při převzetí zásilky si zboží zkontrolujte, zda nedošlo k poškození obalu přepravou. V případě, že je obal viditelně poškozen, zboží nepřebírejte. V tomto případě doporučujeme s přepravcem sepsat protokol o poškození zásilky a zásilka bude vrácena zpět. Pokud se zdá, že je poškozen pouze obal a zboží je neporušené a rozhodli jste se zásilku převzít, sepište pro jistotu s přepravcem protokol o poškozeném obalu. Svým podpisem přepravci potvrzujete, že převzaté zboží bylo dodáno v pořádku.

2. Náležitosti reklamovaného zboží

Před reklamací je vhodné ověřit, zda nelze postupovat jinak, a to e-mailem nebo telefonicky, ideální je zaslat na e-mail fotodokumentaci závady.

Spolu ze zasláním reklamovaného zboží doporučujeme doložit tyto náležitosti:

  • výstižný popis závady
  • doklad o koupi /kopii faktury/ nebo jiným způsobem prokažte nabytí zboží u naší firmy

 

Pokud se spotřebitel rozhodne reklamovat zboží, má nárok na proplacení poštovného od prodejce. V případě, kdy spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží (například doručení přepravní službou s expresním doručením), může prodejce spotřebiteli vrátit náklady na dodání zboží ve výši nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání zboží.

Affiliate program